Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
22.05.12 - klo:07:30 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lahti - MOBO ser-kierrätystä ja harrastelijoilla aitta.  (Luettu 334 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PAVE
Vieras
« : 28.10.11 - klo:00:27 »
Vastaa lainatenLainaus

Surullinen

Nyt sitten yhden miehensota saanut kunniaa .. voitonko, siitä että edistetään kierrätystä .. 

KAVERI itse henkohtasesti sotkemaan kaikkien hyvää asiaa.
(tätäkö se kierrättämisen edistäminen sitten onkin) ..

jatkan kun ehdin paneutumaan ko. asiaan.
(kantaa saa ottaa ja pitääkin, sillä tämä ei koske vain HTT Ry.tä, vaan kaikkia harrastajia Lahden talousalueella).
tallennettu
markus nistilä
Vieras
« Vastaus #1 : 02.11.11 - klo:10:11 »
Vastaa lainatenLainaus

Pavehan mainosteli että ikinä ei käy ostoksilla siinä huijari liikkeessä.Takki kääntyilee kivasti Virnistää Virnistää Virnistää

edit:
Viheraho Pasi,
asiasta olemme sinua nyt muistuttaneet ja seuraava samanlainen asiaton, niin sinun oikeutesi täällä foorumilla päättyy.
« Viimeksi muokattu: 02.11.11 - klo:13:48 kirjoittanut kone » tallennettu
markku raitaila
Vieras
« Vastaus #2 : 02.11.11 - klo:16:59 »
Vastaa lainatenLainaus

No jopas sitä nyt ollaan kovin herkkähipiäisiä
tallennettu
kone_runk
Vieras
« Vastaus #3 : 02.11.11 - klo:17:16 »
Vastaa lainatenLainaus

Pistä nyt tämäkin banniin.saadaan takinkääntäjätkin täältä vittuun.
perkele niin.
juokaa sisuviinaa ja kierrätääkää sitä:)
tallennettu
PAVE
Vieras
« Vastaus #4 : 03.11.11 - klo:00:40 »
Vastaa lainatenLainaus

Niin, nyt tähän on ottanut kantaa ..
ja ainakin .. 'pasi antero viheraho' .. (markus nistilä - markku raitaila - kone_runk) nickeillään.

Vaikeahan tuohon on sitten mennä mitään muuttelemaankaan .. ja sanonkin, että monenlaisien ihmisten kanssa tulee toimia, myös näissä kierrätys asioissakin, että jos kaverin kyky järjästellä on vain vttuilla .. niin, kuinka kukaan voi ajatellakaan .. miten tuosta sitten siihen muuhun toimintaan.
Ristiriitoja .. no niitä on ja aina tulee olemaankin, mutta siitäkin huolimatta teemme asioita TOISETMME eteen, pyyteettömsätikin.

-- tuosta meiningistä, vielä .. kierrätys ja takinkääntäminen, niin toimitaan asiassa jossa on monta tekijää .. ja jos emme osaa luoda ja suo niitä yhtyksiä, vaikka sitten ko. olevaan tahoon .. 'kyseessä olevan "tahon" laumumaan ja haukkumaan tahojaan' -huolimatta .. niin emmehän me toimisi ..
(enkä .. ehkä ei).
Vaihtoehtoja .. kaksi, lopettaa siihen tai jatkaa .. ja vaikka niin, että muualla .. kuten tämäkin taho (kierrätysfirma)  toimii ja toimittaa kierrätystä muualla ..

Eihän maailma voi olla paha, niin ei voi antaa ymmärtää täälläkään.

Vahinkoja on sattunut, joillekin sitten peruuttamattomiakin, mutta sillehän me itse ei voida mitään.

Vaikein asia tässäkin on vain se, että hyväksytään asioita ja eletään niin .. että jonain päivänä meidän omiin asioihin voisi tulla muutoksi, kuten myös lähimmäisten, että myös laajemminkin .. maailman asiat muutuisi .. siihen asti kierrätämme, edistämme kierrätystä.
(ja jos/kerran se ei toisille käy, niin siitä saamme lukea jonkin ajan kuluttua .. melko varmasti lisää).

Mitä tulee edistämiseen, niin toisille SE ei käy .. että asioita joita ei vain enää tarvita laitetaan kiertämään, jolloin siitä pois heitetystä esim. sähkölaitteesta saadaan materiaalia, jolla joku tekee jotakin .. ehkäpä uusia laitteita .. (prosesseja on monia, ennen kuin se on taas materiaalina jota me aikamme käytämme ja sitten sen elonkaari on siinä, se kierrätetään) .. toisille se vain ei mene ns. jakeluun .. vaan, että se kuitenkin 'pahanpäivänvarallekin' olisi talteenotettava.

Museo on sitten eriasia .. sinne talteenotetaan ihan tuolla tarkoituksella, että se alkuperäinen säilytetään.

Me täällä (tai minäkin vain "kirjoittajanroolissa" - nyt ainakin) olemme herkkähipiäisiä, olleet sitä aina .. joskus aikanaan, ennen oppeja oli vain odotettava ja katsottava, mitä tapahtuu .. ja milloin tapahtuu .. ja .. aaah sitten tapahtui se, kun emme enää uskoneetkaan, että niin voisi käydä -vaan kävikin .. tosin, niistä hyvästeistä ja onnen toivotuksista ei ikinä olla saatu nauttia, niin kuin ne silloin ymmärrettiin.

Sinänsä, se vain on osa elämää .. aikansa .. ja sitten kun sen aika on .. niin sen aika on!
Sille ei voi .. voida mitään .. kaikki loppuu -aikanaan, jokin ennen aikoja, toinen syntyy .. etc etc ..
(PULMA, jota ratkoessamme .. jatketaan täällä .. ja jos ei muuten, niin saammehän kuulla ja lukea hyvää tarinaa (toivon niin)).

tallennettu
PAVE
Vieras
« Vastaus #5 : 03.11.11 - klo:02:53 »
Vastaa lainatenLainaus

Mitä on oikeanlainen kierrätys ja harrastus kierrätysromulla

tallennettu
PAVE
Vieras
« Vastaus #6 : 03.11.11 - klo:03:23 »
Vastaa lainatenLainaus

joo, tosiaan mä en pääse muokkaamaan liittämään tätä kuin näin kerrallaan .. (enkä jaksa kirjoitta koko stooria kerralla).
Niin tehdään sitten näin .. jatketaan.

Mikäs se oikein on kierrätysromun luonne
- kierrättäjän luonne
(ne firmat, yritykset jotka sitä käsittelee ja ne firmat jotka sitä oli jättämässä käsittelijöille) ..

- harrastelijan luonne joka käyttää kierrätysromua, hyväkseen
(nouti, jos sai käsittelijöitä ja firmoilta jotka sitä myi uutta, poistoja tai käytti kuten koulut) ..

Onkos se sitten järkipeliä, että kerätään vuosikymmen sitä serriä omiin koloihimme .. kuten tuossa ajassa OLI .. Leveä hymy)
--  kun romua tulee pilvinpimein ..
-- sitä saa jatkuvasti uudempaa - parempaa etcetc ..

.. niin, mitä kertoo harrastelijan luonteesta .. jos sitä vaan kerää  ja kerää .. mitään ei pois
-tokihan ne silput-sälät?
(menikö kuinka paljon meillä näin .. kun olin mukana) ..

Tässä kohtaa huomio, että jos esim. mä sitä keräsin, niin miksi sitä otin autolastin, kaksikin .. 
joka paikasta, niin miksi ei ..

-- viherahon nurkkaan ei mahtunut
 .. miksi ei, kun ei ollut kaikkien kaveri ja maksoi itse nurkasta, mutta sovittuhan oli .. ja sillä minäkin sinne mukaan .. vaan (??)
.. mä otin, sillä se jatkoi matkaa tästä eteenpäin jäsenille

--  miksi ei viheraholta matkanut juuri mitään ..
(kun se ei kerännyt mitään, mitään se ei hyväksynyt kuin vtunmoisella uholla "3pvä ja vttuun, jos ei hae" -sille piti olla kaikki ja just heti) -- ole siinä sit nurkassa harrastamassa -vtut!

tallennettu
kone
Ry:n jäsen
Seniori
*

« Vastaus #7 : 03.11.11 - klo:18:17 »
Vastaa lainatenLainaus

Laitetaas nämä kaksi topicia yhteen, sillä käsittelevät samoja aiheitakin.
Järkevämpää toimittaa asioita, joista täällä oletettiin jo pääsevän eroon, hyvästien ja onnentoivotusten myötä.

Ja helpompi ylläpitää, pitää silmällä.
tallennettu
Kuusakoski Oy
Vieras
« Vastaus #8 : 04.11.11 - klo:00:00 »
Vastaa lainatenLainaus

Kummasti ne kaikki oli aikaisemmin sitä mieltä että Tramel Oy touhu on mitä on.
Nyt se toimiikin oikein mallikkaasti Virnistää

Saix mä bannia?
tallennettu
kone
Seniori
*

« Vastaus #9 : 05.11.11 - klo:02:06 »
Vastaa lainatenLainaus

Kummasti ne kaikki oli aikaisemmin sitä mieltä että Tramel Oy touhu on mitä on.
Nyt se toimiikin oikein mallikkaasti Virnistää

Saix mä bannia?

Tramel asiaa/asioista kirjoitetaan aivan toisella foorumilla (nimimerkkisikin soveltuu kannanottoineen sinne, missä asiaa pureksitaan).

Bannista, olisitko onnellisempi bannien kanssa, vai ilman?

Meillä täällä ei ole jäsenille vielä tuota "vitsi" päivän paras nurkkaakaan, joten jossain vaiheessa mietittävä tuota huumoripuoltakin tänne.
Ehdoita ja liity jäseneksi Hymyilee
tallennettu
PAVE
Vieras
« Vastaus #10 : 05.11.11 - klo:04:34 »
Vastaa lainatenLainaus

Keskityn nyt tähän 'YHTEEN' .. itehän halus ..
joka syyttelee AINA muita ja kehuu itteään kierrätystä edistävänä (mitä tulee tramel`iin ja MOBO`n -toimintaan .. takinkääntäjiin etc etc ...) .. joo joo et se on voi voi .. ihan jokaisen kohdalla.

Hirmu hauskaa puolituntista.

Mikäs se oikein on kierrätysromun luonne
- kierrättäjän luonne
(ne firmat, yritykset jotka sitä käsittelee ja ne firmat jotka sitä oli jättämässä käsittelijöille) ..

- harrastelijan luonne joka käyttää kierrätysromua, hyväkseen
(nouti, jos sai käsittelijöitä ja firmoilta jotka sitä myi uutta, poistoja tai käytti kuten koulut) ..

Onkos se sitten järkipeliä, että kerätään vuosikymmen sitä serriä omiin koloihimme .. kuten tuossa ajassa OLI .. Leveä hymy)
--  kun romua tulee pilvinpimein ..
-- sitä saa jatkuvasti uudempaa - parempaa etcetc ..

.. niin, mitä kertoo harrastelijan luonteesta .. jos sitä vaan kerää  ja kerää .. mitään ei pois
-tokihan ne silput-sälät?
(menikö kuinka paljon meillä näin .. kun olin mukana) ..

Tässä kohtaa huomio, että jos esim. mä sitä keräsin, niin miksi sitä otin autolastin, kaksikin .. 
joka paikasta, niin miksi ei ..

-- 'yhen' nurkkaan ei mahtunut
 .. miksi ei, kun ei ollut kaikkien kaveri ja maksoi itse nurkasta, mutta sovittuhan oli .. ja sillä minäkin sinne mukaan .. vaan (??)
.. mä otin, sillä se jatkoi matkaa tästä eteenpäin jäsenille

--  miksi ei 'yhen' matkanut juuri mitään ..
(kun se ei kerännyt mitään, mitään se ei hyväksynyt kuin vtunmoisella uholla "3pvä ja vttuun, jos ei hae" -sille piti olla kaikki ja just heti) -- ole siinä sit nurkassa harrastamassa -vtut!

- korjatkaa jos olen väärässä.

Kierrätysluonteesta ..
(tästä kuin muistakin missä yrittää tuosta'yhestä' niin kaikki menee vtuiksi ja sekavaksi, kuin tämäkin .. nyt)

Kun sitä kamaa tulee, joka kerta lisää kun tuolla esim. oy.llä käy, niin miten voidaan ajatella, että esim. ne 3-5 (ja jopa 5-7) vuotta vanhat koneet, laitteet joita ollaan pantattu kotona, nurkissa "vaikka vain varaosina" .. jollei nyt ihan vakavaakin käyttöä -duunit, tai yht.sopivuus ongelmat sitä vaadi, niin ymmärrettävää. Enkä nyt mieti muutakuin tämän yhdän sällin säätöjä, jossa oli tarkoitus olla munkin mukana .. kaverina ja oikein nimettiin omalaari -paikka, jossa säätää .. vttu, mä sinne kannoin jopa omat työkalut, että jotain edes pysty säätämään .. kun ei ollut edes niitä (??) .. ja mitä oli, niin pskaa ..

Teepä tuossa sitten jotain .. ja jos, niin kelle niitä siellä piti tehdä, testata ja säätää .. voi voi !!

Luonne, no ..
sitä sitten kerätään "arvokasta" ja johonkin tiettyyn, niin se "teitty" on lopettanut jo ajat sitten olemasta mitään .. se se 486mhz .. tai PII ja  jopa PIII.kin .. niin, niitä ja sitä vanhaa iänikuista. Niillä ajelee ..
P4-konetta tulvii kierrätykseen, niin EI (?)
Ja jossain vaiheessa sitten kyllä .. ja jo, ne vanhat vaan varastossa .. tarvii!?!

Sitä politiikkaa, jota en käsitä .. tarve kuitenkin, niin sitä sitten perähuoneeseen pinot odottamaan .. ja vaan sitä "OMAA" ..
(saatteko kiinni)?

Ite sit tuossa harrastamassa kanssa ..

Käski oikein kirjoittamaan "mitä ja milloin" .. no, sitä sitten on ssen aika nyt.
(kaitpa sitä saa vttuuntua kunnollakin, että päästään vihdoinkin sanomaan) ..

Ja sitähän on ..

Mitä sitten syyttämään .. niin, mitä se syyttelee jotain muuta omista mokistaan, sillat on palanut joka jeppeen jota se on hyötykäyttänyt (muutenkaan tuota ei voi ilmaista).
Tästähän mua varoitettiin .. ja oikeesti osasin tätä odottaakin, ja jopa vedolla vedettiin .. "vuosi" .. niin, kunniakkaasti ite pokasin "kaksi" .. ja jumalaut mä sen voitin .. tiesinkin, että sopeudun.

Kierrättäjä, keirrätysfirmat .. kaikki toimii okey, mutta kierrätyskamalla harrastajahan ei voi .. järkevästi, vai voiko ..
(mitä tulee minuun) .. niin, jos nyt keräsinkin sitä kamaa (otetaan nyt kusari esim.) niin, mä otin sit ne kamat mitä oli tarkoitus nurkkaan, niin otin ne omaan himaani .. kun ei sopinut 'yhelle' (oikeesti se vaan on "yks") .. ja sitä kamaa sit tuli, tuli muualtakin .. mitkä ei ollut mitään RY-kamaa, mutta meni jäsenille, siinä missä muutkin kamat .. (nooh, hyväntekeväisyyttähän mä RY.hyn lähdin tekemäänkin -luonteella) .. ja sitä sitten kulki tätä kautta .. autokuormallisia, jos toistakin .. ja mielestäni jäsenet tyytyväisiä .. jotain sorinaa olin väliin kuulevinani .. mut mut mitä siitä, kundit sai osin testattua -valmista kamaa, ne nekin jotka makso vain liittymis- ja jäsenmaksun, eikä sit koskaan sen jälkeen ikinä ole ottanut yyhteyttä, ei edes HTT Ry.n foorumilla (outoa toimintaa, vähintään) .. mutta senkin tiesin, vaan en siitä mitään kysellyt, kun ne kaverit oli 'yhen' kavereita .. ja mitälie toimintaa sit olikin, niin se se on sen 'yhen' asia .. ei mun, eikä enää ..
No, kun sitä sen 'yhen' kanssa kuitenkin, niin .. eihän sillä raukalla ollut rahaa edes käydä tuolla penkomassa, joskus ollut edes itelleen ja silloin mietin miten se sen koira .. ruokaa ilmanko. Sitäkin sit pussia kaupasta .. samaan piikkiin, missä löpötkin.

NO, VALITAN .. en välitä ..

Ja joo .. matkaan ja joka vtun kerta, mitä sitten tulikin, niin osa tänne meille ja sit se osa nurkkaan, misät piti myös sitä puhelinpuolta jäsenille, ja sit .. se prkl ei edes ite pura kamoja .. vaan, koneelle ja irkkiin .. valokuvia koneelle .. mä sit ykskätinen kantamaan ja et viel pääsen vttuun sieltä korvesta maksamillani löpöillä .. vai et dösällä, kun koko pvän roudannut kamaa .. oikeesti siellä laanillakin, mistä niitä pengotaan .. eihän se prkl mitään tehnyt .. ainakin sen vuoden, ensimmäisen.
Kaveri edistää kierrätystä, järkiperäsesti - KYLLÄ ja vttu mun kustannuksellaniko (joo, niin se sitä .. sen aikaa, kun sen aika on ja sitä se sitten on näitä aikoja). Mitään ole ikinä .. ja jos jotain soittelikin, niin vttuilihan se ja uhkas vaikka ja millä .. vttu, niihin mestoihin en kehdannut edes sen mukaan .. mitä sitten olikin. Yks, tai kaks mä panttasin varmasti.

Ja jokin Peijaskin .. itehän se sen järjästeli, mistälie .. keksinytkin, mutta mitä se sitten oli, niin oli vain .. kun siletä sai kossupullon .. ensinäkin, laina-auto .. ketkä makso löpöt .. no, se sit ajo kun se oli sen kaverin peli. Kmaa .. no, joo oli, mut mitä pskaa, kuraa .. kukaan rupeis edes säätämään siitä .. no, me oltiin allekirjoitetusti se kaman roudaaja, kun muuten kait se sekin firma ois joutunut maksamaan siitä kierrätysmaksun, niin nyt se meni meidän piikkiin .. tai sit se oikeesti makaa 'yhen' peräkammarissa Leveä hymy Leveä hymy

JA, kun sitten tulee noita asioita "MIKSI" ja mikä hyöty, kelle .. niin, sanonpa vain suoraa .. mukana olleena ja sitten myös ite kantanutkin sitä kamaa .. ja joo, siitähän tuli yhteistyö kumppanikin.
Niin, jos yhdistyksen nimissä sitä hoidetaan, niin yhdistyskamaahan se sitten on .. viimeseen asti.
JA jos sitä sitten herkkuja, tai jotain sovittuja niin kyllähän siitä nyt ainakin sanoa saa .. myös jäsenille, jos esim. 'yks' saa "mukamas sovitun" niin, ainakin sovitusti siitä kertoa .. ja joo, sitähän tuli muutakin, että vtut niistä välistäveto asioista, muka en koskan ole mitään .. niin, minkä piikkiin sitten laitat, ainakin sen läppärin, minkä minä näin, mitä XX-avustakin kannoit jemmassa (eikä ollut ainut) .. tosin en oli pskaa joka tapauksessa)) .. mukamas jemmassa .. ja sit ku et ite saanut sitä edes pelittämään, niin minä laittamaan ssen kuntoon .. ja joo, ihan omia kiinoja kyytiin, jotta vielä orginaalia XP.tä koneelle .. luvatut kamatkin sit unohdit vtun väliä .. ostan ite, jos ei tule vastaan -tyylillähän sitä sitten itse "omista lähteistäni" .. sun välistäsi .. (gigantista TO-iltaisin). Ne ne niitä soppareita ..

Luonnetta joo, kun sitten kerätään sitä kamaa, niin eteenpäin .. vaikka olisi kuinka uutta ja kelmuissa tai pahveissa, niin multa lähti .. kaikki. Itelleni en juuri RY.stä .. mitä nyt hiiriä, näppiksiä .. koteloita .. virtalähteitä .. ja sit joo .. HP.n 7100 ja -7600 sarjoja .. niitä tuli jätettyä itselleni, mutta esi, HP 8000 sarjat (uudemmat kuin mitä itelläni ja parempia, tehokkaampia etc etc) niin, ne lähti kaikki eteenpäin .. no, esimerkkinä nyt ..
MITÄ herkkuja pavelle, kun ne tuli mulle EKANA ..
läppäreitä .. ehkäpä yksi jäi, muut ne reilusti yli100 läppää lähti kaikki eteenpäin, ne nekin jota roudasin omista lähteistäni ja jopa Patinan läppärit .. kaikki eteenpäin .. 'yheltä' en tiedä kuka olisi saanut mitään .. ovestakaan ei päässyt sisälle, jos ei ottanut koppeja kamasta, mitä oli "mukamas" lähdössä länsi-Suomeen harrastelijoille .. siinä ne ja kait vieläkin ..

Yks kerää ja kierrättää .. edistää puhelimessa ja foorumilla haistattaen pskat-vtut koko järjästelmälle, niin se sekö on sitä kehuttua .. edistämistä järkiperäisesti .. ekologisesti. No, huh huh .. sitten vielä kirjoittelee ..

Ja tämä nyt sitten noista sun vttuiluistasi ja väittämisistäsi ..
(jahkas jaksan pohtia .. miten tuo syytteleminen .. syyttäminen muita/muiden vika etc etc .. mitä ja mistä se sekin lähtösin, niin tännehän mä sen paukautan) ..

Jos kämmäsin, niin ylläpito korjaa .. (poistaa tai mitä sitten tekeekin) ..
tallennettu
kone
Seniori
*

« Vastaus #11 : 05.11.11 - klo:06:38 »
Vastaa lainatenLainaus

Latan täältä "jäsen osiolta" apuja muistamaan kirjoituksia. Tämän asian tiimoilta ...

Olisiko aika muistella ja tuoda uusillekkin jäsenille tiedoksi miten tämä HTT lähti liikenteeseen?
Muistamme varmasti sivuston jonka olin luonut erään yrityksen toiminnasta?
Me perustaja jäsenet varmasti tämän muistamme.
Muistamme myös että muuan perustaja jäsen kävi useita kertoja heinolassa ja 3. tai oliko se 5. kerran jälkeen tuli ilmoille ajatus että jospa perustaisimme yhdistyksen joka edistäisi kierrätystä.
Taisi olla niin että erän perustaja jäsen kokosi sopivan porukan kasaan ja siinä sitten monin ottein puhelimitsekkin mietittiin asioita ja miten noita totteuttaisi.Taisi mennä puhelutkin suurelta osin erään perustaja jäsenen piikkiin.
Ei ollut mitään foorumeita tms vaan puhelimella hoideltiin hommat.

Näin saatiin make ja kierrätyshenkinen pave ja juhonov ja minä aikaan tämä yhdistys.
Muistankohan ihan oikein?

No eikös silloin ollut hieno juttu että saatiin yksi askel eteenpäin ja muistaakseni pavekin totesi että viherlaho sai paljon aikaiseksi.
Muistankohan ihan tosiaan väärin?

Näin pääpiirteittäin lähti tämä systeemi käyntiin.

No monien mutkien kautta viherlaho nimi on kaikesta päätellen alkanut olemaan rasite monille .
Muistaakseni viherlaho omien väyliensä kautta edesauttoi tämän toiminnan syntymistä.
Muistaakseni viherlaho taisi hoitaa myös tuon xx apu kuvion.
Jos nyt en ihan väärin muista tuota hommaa.

Olisi hienoa jos saisi hoitaa yhdistykselle lisää tavaraa ja yhteistyökumppaneita.
Mitäs mieltä Pave mahtaa olla? Make?
Onko viherlaho jo tarpeeksi hoitanut yhteistyökumppaneita vai tarvitsisimmeko vielä lisää?

Onneksi meillä on reilu ja rehellinen ilmapiiri niin on melkoisen kannustavaa mennä eteenpäin.
Varsinkin näin kesänkynnyksellä kaikilla on iloinen mieli ja pirteä halu auttaa kanssa lähimmäistä.

Tämähän oli historiaa ja minusta on hyvä muistella tätäkin mistä tämä on lähtenyt käyntiin.
Ja todellakin.On hienoa että meillä on reiluja jäseniä jotka arvostavat panostani näihin mitä olen yhdistyksen eteen tehnyt.
Siitä kiitos kaikille Teille!

Terveisin Pasi Viherlaho

ps tais olla ruksit väärissä paikoissa com com.

tallennettu
kone
Seniori
*

« Vastaus #12 : 05.11.11 - klo:06:45 »
Vastaa lainatenLainaus

Tämäkö on edistavää kierrätystä SER-käsittelijän alueella, tai alueen läheisyydessä vieden tavaroita mukanaan ...
(jos ei täytä jo rikoslaissa asetuskia) ...

ja miten tuo "mylly" sehän on ulkopuolella eikä edes kytketty sähköihin, Hra Viheraho puhuu jälleen kerran ohi oikean tiedon, puhuu "omiaan" ...

kts. linkki jos mitä tulee mieleen edistämisestä, onko missään muodossa sitä?

http://www.youtube.com/watch?v=-AuvdwtNETc

edit by kone

Kaivellaan lisää.

oltiin 3 vuotta sitten tilanteessa jossa seurailin kuusakoski oy tilannetta.
Siitä mentiin eteenpäin ja tuli sivusto

sivusto http://viheraho.com/serold/ edesauttoi tätä aloitetta.
relenox voi katsella kun nissilä tuskin on muistanut kertoa mistä homma lähti liikenteeseen tätä sivustoa.
tämä sivusto tulee olemaan niin pitkään kun nissilä on hallituksessa ja minä olen sivussa.
kiitos ja näkemiin.,
tämä sivu on kopsattu ja jos tämä sensuroidaan tulee tämä kopiona omalle sivulleni.
kiitos ja kummarrus.

tuokin oli yhdenlainen riidan aihe monta vuotta ja sitä se on edelleenkin, puheet kuka teki, mitä teki ja toiset vain jätti tekemättä jne jne
ja kenen aloite, kuka laittoi ...

Uhohtamatta näitä asioita täältä, niin linkki siihen tilaan, mitä ollaan asioista keskusteltu ja niistä riidelty aiemmin

http://keskustelu.hyvatavaratalteen.info/index.php/board,16.0.html

« Viimeksi muokattu: 05.11.11 - klo:06:56 kirjoittanut kone » tallennettu
PAVE
Vieras
« Vastaus #13 : 05.11.11 - klo:08:25 »
Vastaa lainatenLainaus

Niin, tuossa Koneen laittamia linkkejä ..

niin JA esim. tuo videonpätkä, jossa olet kierrätyslaitoksen aitojen takana .. niin sekö on jo edistämään kierrätyssopimuksiasi jonkin FIRMAN kanssa tai jonkin myymälän .. (eikä tämä ole ainut video tai valokuva) .. onko se sitä ja noinko niitä sopimuksia saadaan .. (ja näinhän sitä olit Tramelinkin ikkunoiden takana, sekä alueella .. aitojen sisäpuolella) .. hehheee .. tuoko sitten on sinun käsitys kierrättämisen EDISTÄMISESTÄ .. vai miten tuon edistämisen kanssa, omiin tarkoituksiisiko sinä yrität edistää kierrättämistä .. kerro ja kehu?
Esittele sitä linkkiä, mikä ei toimi tuolla .. jossa sulla on banderolleja ja muita "hyväski tarkoitettuja" käännytys ja väännytys keinoja isojen firmojen kaatumiseksi .. mitälie pskaa vääntöä .. kun ei vaan tuo linkki toiminut ja piruvie, kun en sitä ole aikanaan kopsannut .. sais taas hymyillä .. Leveä hymy

(no, tuo mitä sieltä pengoit ja oletettavasti myös mukaan .. siitä en ole vamra, mutta luonteesi tuntien, se lähti mukaasi .. vai lähtikö -kehu nyt vähän?)
Eikö se ole jätelaissakin .. mitä se sanoo kun se on jätettä ja siirretty jo käsittelijälle, so what .. niinkö?

Ja muista linkeistä lisää ..

Sanopa nyt kun joka tapauksessa täällä kirjoittelet ..
(nickeistäsi ym ym sanomisesta ja asian yhteydestä näin ymmäräten, että sinä Pasi Viheraho kirjoittelet ja vttuilet) ..

niin mikä on se asia, että SYYTÄT (hyvä tavara talteen Ry.n) ex-puheenjohtajaa ja nykyistä pj.tä .. KUSETTAMISISTA .. ym ym tekemisistä ja minkä suhteen?
Kirjoittelet ympäriinsä kiroten ja syyttäen, mm. linkittelet tänne HTT Ry.n sivuille ..
onko se siitä, kun et ole enää RY.n jäsen .. varapuheenjohtajakaan .. vai et päässyt enää takaisin edes jäseneksi ..  kerropa rehellisesti.

Minä taas tiedän syitä näille asioille .. ja ihan sinun itsesi kertomaa (aikana jolloin olit varaPj .. ja jäsenkin (erottuasi Ry.n kokouksessa varaPj.n palleilta) Hyvinkäällä.
Mitens se asia meni (sinun mielestäsi) ?
- minun mielestä kaikki lähti siitä sinun vääntämisistäsi Neo-Actin kanssa ..
myös sitten myöhemmin siitä, kun nimesi johdosta ei hyväksi meidän sopimuksille yhteistyökumpp. kanssa ..

ja jossa asiassa istuimme pöytään, sinä, minä, Make ja jäsen (joka ei varmaan halua sotkeutua enää mihinkään Ry.n ja sinun välisiin -kukaa halua, mutta näin se vaan nyt menee) .. että sopimuspuolen hlö ..

jossa käytit omaa ääntäsi ja lupasit kaikkien kuullen, että nimesi tulee muuttumaan HTT Ry.n sivuilla ja eikä vain siksi, että jatkat joka tapauksessa hiillostamisiasi ..
.. jotka ei ole tosiaankaan hyväksi koko Ry.n toiminnalle.
Muutitkin nickisi ja jatkossa suututtuasi päätit lähteä koko foorumilta .. kun ei saa omalla nimellään kirjoitta ja toimia .. (sehän oli vain foorumilla, mut ei käynnyt) .. niin se oli sulle SE KAIKKI ..
ja mitä tulee eroamiseen koko hallituksesta ja josta nyt sitten syytät / syytit aina siitä lähtien, kun erosit koko HTT Ry.n toiminnasta, jäsenyydestäsi .. että Make kusetti sinut ulos, hallituksesta ja loppupelissä koko yhdistyksestä -niinkö se sitten meni?
.. tää näkemykseni (siis, vain minun) ..
alun alkaen varmaankin se oli NÄIN sunkin mukaan .. esim . sitku sinä aina ja jatkuvasti soittelit känniradion aikoja .. jo ennen radion julkista toimintaakin .. niin apuja radion ylläpitämiseen .. tai jos sun foorumilla oli joku vtuillaan ..
(Make oli se hlö joka ei näkynyt missään sun tekemisissäsi, mutta hoiti kaiken .. ja oli klo mitä tahansa, niin Maken piti olla puikoissa .. väännellä vipuja .. sinne ja tänne että viheraholla pelit toimii) ..
ja jo silloin oli "vttu vttu, kun ei vastata puhelimiin kaikki on päin persettä, kukaan ei tee mitään" .. ylläpito kellonajasta riippumatta piti olla kaikkeen sun tekemiseen .. olikin, vai oliko toisin?
Pj vaihtoon oli yleisin repliikki ja syy .. ja lause, mitä tuota aikaa soittelit mullekin .. (vttu tunnin puheluja .. jostain pskasta .. ja syyt omiasi) ..

Makea nyt tähän tuon verran, voipi olla väärin (maksaa pahimmillaan kaveruuden) .. mut otan riskin ja selvitän tätä (omin näkemyksin -mutta vttu se olin minä joka sai kuulla sitä pskaa pari vuotta) .. myös niistä kohdista, sillä kaikki pskanheitto sinulta on ollut turhaa .. ja vain sinun kantojasi kohentaaksi .. toinen osapuoli ei ole sanonut mitään .. tyytynyt siihen lokaan, kuraan ja pskaan mitä sinä olet sanonut ..

JA vttu!!! minä tätä kuuntelin aina v. 2007 lähtien .. kun ko. ryhmän  mukaan lähdin.
Sinä se olit joka sait koko toiminnan aluille .. ja sinä se olit joka sen sai kohdallasi loppumaan .. sinä se olit joka teit kaikki pskaduunit .. sinä se olit joka säädit ja sotkit .. sinä se olit joka välttämättä halusit tätä ..
kun esim. olimme jo HTT Ry.ssä .. niin, minulle kertomaan, että aijot jatkaa "OMALLA NIMELLÄSI" jahtaamaan Neo-Actia ..
siis, kuinka helvwetissä tuota voi noin tehdä, sillä meillähän oli aihetta tehostaa kierrättämisen edistämistä .. olla mukana siinä toiminnassa ..
kuinka koskaan luulit, että voin ruveta kirjoittamaan tai ylipäätään tekemään mitään HTT RY.n foorumilla .. yhteistyötä kenenkään kanssa ..
esim. joidenkin kierrätyslaitosten -firmojen tms. kanssa .. tehdä lisää sopimuksia .. joka toimii kierrätyksen parissa ..
sinä, joka halusit omiin nimiisi tehdä "mitä vaan" ..

haista sinä Pasi pitkä pska, vieläkin sylettää sun ajatusmaailmasi ..
-- vtuiksi meni koko kakun leipominen ja sillä se jäi tuollaiseksi tynkä touhuksi .. vttua mua kiinnostanut enää säätää mitään lisää -ikinä, koksaan .. milloinkaan .. HTT RY.n nimissä ..

Ja vttu joo .. Maken sait suuttumaan .. jolloin lähti foorumiltasi, sinä vuorostasi HTT Ry.n ja sesn jälkeen oli vain yhtä isoa pskaa .. kaikki Maken syytä .. radio toimintasikin ..
.. syyttä syytit .. ihan oli sovittuja asioita .. joita et sitten itse sulattanut (vaan vääntämällä asioita käänsitkin muiden syyksi) .. peittelitkö mokiasi, vai mitä tuo muuta voi olla .. et et kukaan meinaa että sua vois noin laittaa?

Niin, mikähän se sitten oli syy .. kaikelle turhalle pskanheitolle .. kerro prkl .. sinähän sitä heität -edelleen.

(jäi varmasti ydintä, joka oilsi tärkeää tuoda esille, mutta .. korjataan kun huomataan ja asian tiimoilta väännetään) SORI.
-- jokohan mä sit saan sitä banaania ..
tallennettu
kone
Seniori
*

« Vastaus #14 : 06.11.11 - klo:08:58 »
Vastaa lainatenLainaus

Ja omiaan on tuo tuomaan sitä henkeä missä olet eronnut myös jäsenyydestäsi. Omaaloitteellisesti ja nähden tuon toimintasikin olevan estetty KIERRÄTTÄMISEN EDISTÄMISEKSI. Kusetuksista ei ole mitään tuossakaan.

Katson että en voi olla missään yhteistyössä yrityksen kanssa jolle viheraho on kirosana.

Lisäksi tässä tilanteessa en voi saada mitään aikaiseksi koska se katsotaan yhdistyksen sääntöjen mukaisesti toiminnaksi joka vahingoittaa yhdistystä.
Näin olleen ei ole muuta mahdollisuutta kuin erota yhdistyksestä.
Yhdistyksen jäsenenä en ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa asiohin ei julkisesti eikä mitenkään mutta eroamalla yhdistyksestä minulla on mahdollisuus edesauttaa kierrätystä www sivuillani oman foorumini kautta sekä tekemällä asiosta julkisia.
Kiitos kaikille näistä muutamista kuukausista toivottavasti kierrätys alkaa kukoistaa paremmin.
Turha tässä on roikkua matkassa kun ei tähän toimintaan voi kuin normi jäsenenä katsella miten tämä homma menee.
Katson että tätä toimintaa pitää mainostaa ja koska olen itse ollut tässä niin paljon mukana ja olen ollut miettimässä miten hommaa pitäisi edistää sekä tuoda julki niin en voi hyväksyä sitä että en saa olla julkisuudessa omalla nimelläni .

Kiitos tosiaan teille kaikille kierrätäkäähän kaikkea mahdollista niin maailma jopa saattaisi olla hitusen parempi paikka.
Lähestyn mahdollisesti ohjelmallisissa mietteissä kenties syksyn mittaan kun teen kierrätysaiheisen ohjelman jossa tuodaan esiin ongelmia ja myös niitä hyviä puolia.
Kiitos ja koittakaahan pärjäillä.

T Viheraho.

Lahdessa 31.05.2010

Pyydän että tunnukseni poistetaan hetimmiten tältä foorumilta.

Kaiveltava esille, sillä nämä ovat jäsenalueella, josta näitä ei näe rekisteröitymättä.

edit:

tässä sitten jo hakemassa jäsenyyttä .. TAAS

Mites tuo sitten menisi?

http://keskustelu.hyvatavaratalteen.info/index.php/topic,672.0.html

Viranomaiset / poliisit mukaan jäsenyyttä hakemaan .. outoa perin outoa on kaverilla meininki ..
« Viimeksi muokattu: 06.11.11 - klo:10:29 kirjoittanut kone » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!