Keskityn nyt tähän '
YHTEEN' .. itehän halus ..
joka syyttelee AINA muita ja kehuu itteään kierrätystä edistävänä (mitä tulee tramel`iin ja MOBO`n -toimintaan .. takinkääntäjiin etc etc ...) .. joo joo et se on voi voi .. ihan jokaisen kohdalla.
Hirmu hauskaa puolituntista.Mikäs se oikein on kierrätysromun luonne
- kierrättäjän luonne
(ne firmat, yritykset jotka sitä käsittelee ja ne firmat jotka sitä oli jättämässä käsittelijöille) ..
- harrastelijan luonne joka käyttää kierrätysromua, hyväkseen
(nouti, jos sai käsittelijöitä ja firmoilta jotka sitä myi uutta, poistoja tai käytti kuten koulut) ..
Onkos se sitten järkipeliä, että kerätään vuosikymmen sitä serriä omiin koloihimme .. kuten tuossa ajassa OLI ..

)
-- kun romua tulee pilvinpimein ..
-- sitä saa jatkuvasti uudempaa - parempaa etcetc ..
.. niin, mitä kertoo harrastelijan luonteesta .. jos sitä vaan kerää ja kerää .. mitään ei pois
-tokihan ne silput-sälät?
(menikö kuinka paljon meillä näin .. kun olin mukana) ..
Tässä kohtaa huomio, että jos esim. mä sitä keräsin, niin miksi sitä otin autolastin, kaksikin ..
joka paikasta, niin miksi ei ..
-- 'yhen' nurkkaan ei mahtunut .. miksi ei, kun ei ollut kaikkien kaveri ja maksoi itse nurkasta, mutta sovittuhan oli .. ja sillä minäkin sinne mukaan .. vaan (??)
.. mä otin, sillä se jatkoi matkaa tästä eteenpäin jäsenille
-- miksi ei 'yhen' matkanut juuri mitään ..(kun se ei kerännyt mitään, mitään se ei hyväksynyt kuin vtunmoisella uholla "3pvä ja vttuun, jos ei hae" -sille piti olla kaikki ja just heti) -- ole siinä sit nurkassa harrastamassa -vtut!
- korjatkaa jos olen väärässä.
Kierrätysluonteesta .. (tästä kuin muistakin missä yrittää tuosta'yhestä' niin kaikki menee vtuiksi ja sekavaksi, kuin tämäkin .. nyt)
Kun sitä kamaa tulee, joka kerta lisää kun tuolla esim. oy.llä käy, niin miten voidaan ajatella, että esim. ne 3-5 (ja jopa 5-7) vuotta vanhat koneet, laitteet joita ollaan pantattu kotona, nurkissa "vaikka vain varaosina" .. jollei nyt ihan vakavaakin käyttöä -duunit, tai yht.sopivuus ongelmat sitä vaadi, niin ymmärrettävää. Enkä nyt mieti muutakuin tämän yhdän sällin säätöjä, jossa oli tarkoitus olla munkin mukana .. kaverina ja oikein nimettiin omalaari -paikka, jossa säätää .. vttu, mä sinne kannoin jopa omat työkalut, että jotain edes pysty säätämään .. kun ei ollut edes niitä (??) .. ja mitä oli, niin pskaa ..
Teepä tuossa sitten jotain .. ja jos, niin kelle niitä siellä piti tehdä, testata ja säätää ..
voi voi !!Luonne, no .. sitä sitten kerätään "arvokasta" ja johonkin tiettyyn, niin se "teitty" on lopettanut jo ajat sitten olemasta mitään .. se se 486mhz .. tai PII ja jopa PIII.kin .. niin, niitä ja sitä vanhaa iänikuista. Niillä ajelee ..
P4-konetta tulvii kierrätykseen, niin EI (?)
Ja jossain vaiheessa sitten kyllä .. ja jo, ne vanhat vaan varastossa .. tarvii!?!
Sitä politiikkaa, jota en käsitä .. tarve kuitenkin, niin sitä sitten perähuoneeseen pinot odottamaan .. ja vaan sitä "OMAA" ..
(saatteko kiinni)?Ite sit tuossa harrastamassa kanssa ..
Käski oikein kirjoittamaan "mitä ja milloin" .. no, sitä sitten on ssen aika nyt.
(kaitpa sitä saa vttuuntua kunnollakin, että päästään vihdoinkin sanomaan) ..
Ja sitähän on ..Mitä sitten syyttämään .. niin, mitä se syyttelee jotain muuta omista mokistaan, sillat on palanut joka jeppeen jota se on hyötykäyttänyt (muutenkaan tuota ei voi ilmaista).
Tästähän mua varoitettiin .. ja oikeesti osasin tätä odottaakin, ja jopa vedolla vedettiin .. "vuosi" .. niin, kunniakkaasti ite pokasin "kaksi" .. ja jumalaut mä sen voitin .. tiesinkin, että sopeudun.
Kierrättäjä, keirrätysfirmat .. kaikki toimii okey, mutta kierrätyskamalla harrastajahan ei voi .. järkevästi, vai voiko ..
(mitä tulee minuun) .. niin, jos nyt keräsinkin sitä kamaa (otetaan nyt kusari esim.) niin, mä otin sit ne kamat mitä oli tarkoitus nurkkaan, niin otin ne omaan himaani .. kun ei sopinut 'yhelle' (oikeesti se vaan on "yks") .. ja sitä kamaa sit tuli, tuli muualtakin .. mitkä ei ollut mitään RY-kamaa, mutta meni jäsenille, siinä missä muutkin kamat .. (nooh, hyväntekeväisyyttähän mä RY.hyn lähdin tekemäänkin -luonteella) .. ja sitä sitten kulki tätä kautta .. autokuormallisia, jos toistakin .. ja mielestäni jäsenet tyytyväisiä .. jotain sorinaa olin väliin kuulevinani .. mut mut mitä siitä, kundit sai osin testattua -valmista kamaa, ne nekin jotka makso vain liittymis- ja jäsenmaksun, eikä sit koskaan sen jälkeen ikinä ole ottanut yyhteyttä, ei edes HTT Ry.n foorumilla (outoa toimintaa, vähintään) .. mutta senkin tiesin, vaan en siitä mitään kysellyt, kun ne kaverit oli 'yhen' kavereita .. ja mitälie toimintaa sit olikin, niin se se on sen 'yhen' asia .. ei mun, eikä enää ..
No, kun sitä sen 'yhen' kanssa kuitenkin, niin .. eihän sillä raukalla ollut rahaa edes käydä tuolla penkomassa, joskus ollut edes itelleen ja silloin mietin miten se sen koira .. ruokaa ilmanko. Sitäkin sit pussia kaupasta .. samaan piikkiin, missä löpötkin.
NO, VALITAN .. en välitä ..Ja joo .. matkaan ja joka vtun kerta, mitä sitten tulikin, niin osa tänne meille ja sit se osa nurkkaan, misät piti myös sitä puhelinpuolta jäsenille, ja sit .. se prkl ei edes ite pura kamoja .. vaan, koneelle ja irkkiin .. valokuvia koneelle .. mä sit ykskätinen kantamaan ja et viel pääsen vttuun sieltä korvesta maksamillani löpöillä .. vai et dösällä, kun koko pvän roudannut kamaa .. oikeesti siellä laanillakin, mistä niitä pengotaan .. eihän se prkl mitään tehnyt .. ainakin sen vuoden, ensimmäisen.
Kaveri edistää kierrätystä, järkiperäsesti - KYLLÄ ja vttu mun kustannuksellaniko (joo, niin se sitä .. sen aikaa, kun sen aika on ja sitä se sitten on näitä aikoja). Mitään ole ikinä .. ja jos jotain soittelikin, niin vttuilihan se ja uhkas vaikka ja millä .. vttu, niihin mestoihin en kehdannut edes sen mukaan .. mitä sitten olikin. Yks, tai kaks mä panttasin varmasti.
Ja jokin Peijaskin .. itehän se sen järjästeli, mistälie .. keksinytkin, mutta mitä se sitten oli, niin oli vain ..
kun siletä sai kossupullon .. ensinäkin, laina-auto .. ketkä makso löpöt .. no, se sit ajo kun se oli sen kaverin peli. Kmaa .. no, joo oli, mut mitä pskaa, kuraa .. kukaan rupeis edes säätämään siitä .. no, me oltiin allekirjoitetusti se kaman roudaaja, kun muuten kait se sekin firma ois joutunut maksamaan siitä kierrätysmaksun, niin nyt se meni meidän piikkiin .. tai sit se oikeesti makaa 'yhen' peräkammarissa

JA, kun sitten tulee noita asioita "MIKSI" ja mikä hyöty, kelle .. niin, sanonpa vain suoraa .. mukana olleena ja sitten myös ite kantanutkin sitä kamaa .. ja joo, siitähän tuli yhteistyö kumppanikin.
Niin, jos yhdistyksen nimissä sitä hoidetaan, niin yhdistyskamaahan se sitten on .. viimeseen asti.
JA jos sitä sitten herkkuja, tai jotain sovittuja niin kyllähän siitä nyt ainakin sanoa saa .. myös jäsenille, jos esim. 'yks' saa "mukamas sovitun" niin, ainakin sovitusti siitä kertoa .. ja joo, sitähän tuli muutakin, että vtut niistä
välistäveto asioista, muka en koskan ole mitään .. niin, minkä piikkiin sitten laitat, ainakin sen läppärin, minkä minä näin, mitä XX-avustakin kannoit jemmassa (eikä ollut ainut) .. tosin en oli pskaa joka tapauksessa)) .. mukamas jemmassa .. ja sit ku et ite saanut sitä edes pelittämään, niin minä laittamaan ssen kuntoon .. ja joo, ihan omia kiinoja kyytiin, jotta vielä orginaalia XP.tä koneelle ..
luvatut kamatkin sit unohdit vtun väliä .. ostan ite, jos ei tule vastaan -tyylillähän sitä sitten itse "omista lähteistäni" .. sun välistäsi ..
(gigantista TO-iltaisin). Ne ne niitä soppareita ..
Luonnetta joo, kun sitten kerätään sitä kamaa, niin eteenpäin .. vaikka olisi kuinka uutta ja kelmuissa tai pahveissa, niin multa lähti .. kaikki. Itelleni en juuri RY.stä .. mitä nyt hiiriä, näppiksiä .. koteloita .. virtalähteitä .. ja sit joo .. HP.n 7100 ja -7600 sarjoja .. niitä tuli jätettyä itselleni, mutta esi, HP 8000 sarjat (uudemmat kuin mitä itelläni ja parempia, tehokkaampia etc etc) niin, ne lähti kaikki eteenpäin .. no,
esimerkkinä nyt ..
MITÄ herkkuja pavelle, kun ne tuli mulle EKANA .. läppäreitä .. ehkäpä yksi jäi, muut ne reilusti yli100 läppää lähti kaikki eteenpäin, ne nekin jota roudasin omista lähteistäni ja jopa Patinan läppärit .. kaikki eteenpäin .. 'yheltä' en tiedä kuka olisi saanut mitään .. ovestakaan ei päässyt sisälle, jos ei ottanut koppeja kamasta, mitä oli "mukamas" lähdössä länsi-Suomeen harrastelijoille .. siinä ne ja kait vieläkin ..
Yks kerää ja kierrättää .. edistää puhelimessa ja foorumilla haistattaen pskat-vtut koko järjästelmälle, niin se sekö on sitä kehuttua .. edistämistä järkiperäisesti .. ekologisesti. No, huh huh .. sitten vielä kirjoittelee ..
Ja tämä nyt sitten noista sun vttuiluistasi ja väittämisistäsi ..
(
jahkas jaksan pohtia .. miten tuo syytteleminen .. syyttäminen muita/muiden vika etc etc .. mitä ja mistä se sekin lähtösin, niin tännehän mä sen paukautan) ..
Jos kämmäsin, niin ylläpito korjaa .. (poistaa tai mitä sitten tekeekin) ..