Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
22.05.12 - klo:07:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Monsanto .. and the world will be destroyed -vai mitä.  (Luettu 54 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kone
Ry:n jäsen
Seniori
*

« : 28.08.11 - klo:23:37 »
Vastaa lainatenLainaus

Tämä laitos, jota ilman maailma olisi toinen. Mitä tässä olen lukenut ja miten tätä maailmaa ymmärrän.
Täällä firmalla ei ole mitään häpyä, käyttää teitä kaikkia hyväkseen, myöskään lapsityövoimaa. Kaikki on käytettävissä, jopa tuomareita ja sata juristia painamaan vaikka valtioiden kimppuun.

http://www.monsanto.com/Pages/default.aspx

Tuossa lisää Wikipediasta

http://en.wikipedia.org/wiki/Monsanto

Kellä sitten aikaa paneutua tuohon, enemmänkin niin saa minusta kaverin keskusteluihin.
Tämän päätin heittää tänne vain sillä ... ja kyllähän sitä voisin kijoitella täällä yksinänkin, mutta sehän tulkittaisiin vain vttuiluksi, ko. tuotteita ja firmaa kohtaan.
Jokaisen tulee itse ymmärtää tätä pskaa, mitä tuolta sivuilta on luettavissa. Business on bisnestä -ja maailmalla se on sitä isolla "$".lla ..

En tiedä kuinka paljon suomalaisilla foorumeilla tästä asiasta on, mutta ainakin minulla ja kaverilla on pirusti keskusteluja, sekä tuhannenvarmasti myös kautta maailman ... lukemalla niitä ja vastustajia, niin olen huomannut, että meitä on monta huolestunutta, eikä vain viherpiipertäjät, kassialmoista puhumattakaan.

Ehkäpä oli vääräpaikka heittää ... elektroniikka harrastajien sivuille, mutta kun kirjoitin, niin kirjoitin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!