Puutunpa sitten vielä .. täältä takaa asioihin joissa Viheraho vs Ry ..
(en kirjoittele Viheraho foorumilla .. koska asia ei sinne kuulu, kenellekään .. enkä aijo sinne rekisteröityäkään).
Niin tänne sitten .. vahinko jos menee väärään osioon .. toivotaan, että täältä ei ylläpito poista välittömästi, vaan siirtää asianmuklaiselle paikalle, jos on väärässä paikassa .. KIITOS.
- tuolla viheraho.infossa käytyä keskustelua .. jossa Pasi selvittää "ettei ole koneita" .. niin olisiko aihetta pyytää selvitys mihin Ry.n aikaset laitteet on toimitettu, Kuusakoski Oy.lle vai myyntiin?
Sillä siinä valokuvassa ei ollut kuin yksi tai kaksi keskusyksikköä (ja sekin mikä näkyy selvästi, niin se ON/oli xeonin prossulla oleva .. tuplaydinkivi .. emona inetelin HELWETIN laadukas lauta) ..
ei vain ilmeisesti ole ymmärtänyt NIIDEN KONEIDEN PÄÄLLE, sillä niitäkin hänelle olen kaivanut 4-5 kpl., että ei olisi luullut, että ammattikäyttöön tarkoitettuja laitteita noin vain kusarille ..
Eikä tuossa VIELÄ kaikki .. sillä tiedän, että Mestarinkadun kellarissa on/OLI kymmeniä koneita, joita sinne hänelle olen kerännyt .. testannut. Siellä on työasemia HP-compaq`in, jokin palvelin HP.n ja prkl.sti pizzalaatikoita -keskusyksiköitä. Hollolaan vietyjä työasemia .. 4-6 kpl. -- ainakin eteisessä ne seisovat, kun viimeeksi olen siellä käynnyt + + ne fujitsun pizzalaatikot).
Niin, tästä rupeaa olemaan jo vuosi aikaa .. ja ihmettelenkin, että kaveri olisi saanut tuon määrän laitteita paskaksi .. ja ettenkin nuo xeon`in kivillä olevat ..
-- mut mut niinhän se menee .. ja on mennytkin, että pave testaa ja laittaa asetukset .. sillä muutenhan Pasi ajelee oletuksilla, kun ei osaa .. näytön- ja ääniasetuksia -ajureita, niin kortitkin piti olla sellasia jotka vinkku tunnistaa ..

-- joita niitäkin sitten on pari lihalaatikollista .. + 3com`in verkkokortteja .. ne nyt tais olla "omista lähteistäni" ..
Lisäksi jätin .. kun lähdin sen nurkista, HP.n, D-linkin ja 3Comin kytkimiä - oman osani (useita10 ~15 kpl.ta??), sekä kymmeniä ja kymmeniä kiintolevyjä, kaikki Ry.lle kerätyt muistin DDR1 -- DDR2 ja etc etc .. jopa tallentavia DVD-laitteita-vahvistimia, videokameroita (ainakin yksi joka toimi). CD-DVD -rw-asemia, hiiriä ja näppäimistöjä (kusarilta pengottuja) ..
-- joo, ja vttuilaan nyt samalla (sillä sitähän se itekin kaiken aikaa -vääntää pskajuttua foorumillaan) .. eihän tuo Pasi koskaan mitään jäsenille ole kaivellut, korkeitaan vanhoja 450-900 tiiliskiviä (puhelinpuolen roinia) ..
mitä sitten tulee "sen matkoihin" .. ympäri Suomea .. niin, ei se ainakaan mitään jäsenille sieltä ole tuonnut .. omia ajojaan .. (tästäkin on sen omalla foorumillaan .. asiantuntevia kommentteja). Siitäkin .. jos se jotain pskaa keräsi, niin ei sitä kukaan jäsenistä tarvinnut .. ainakaan minä -lahtelaiset muutkaan .. antennikamaa ja joskus olin mukanakin .. niin, kuka sitä tarvii, muu kuin Pasi ite? Omista lähteistäni olen kaikki tarvittavat kaivannut .. itselleni .. (jos nyt jonkin pokkarin ja luurin .. josta osia, niin siinä lähes tulkoot .. viherahon jeesit) ..
KUKA ON MITÄKIN pasilta SAANUT .. ois ihan hyvä sanoa se täällä .. siis, Pasin roudaamaa kamaa "ympäri Suomea"?
-- (tietenkin HTT RY.n kamat on olleet Pasilla nurkassa, kun ei muuta paikkaa ole ollut .. ja mitä sitten ei pavelle ole mahtunut .. ja kuka ne sitten sinne on kerännytkin, niin se mielessä)?
Turha sen on heittää mitään pskaa .. että olisi saanut korvauksia HTT Ry.ltä .. eiköhän ne rahat ole tullut pavelta .. nekin, joita ry.ltä kuittasi "mukamas" .. niin, nekin oli mitsin korvaus .. sattu vaan olee niin, että Mersusta oli leima loppu, tai oliko sitten juurikin siihen joiterin remonttiin .. mut mut sekin satanen meni siihen .. et et kuin sitten nuo asiat kääntyykin Pasin suussa ja muistissa ..
Tätä vain täältä, kun tosiaan jätin sinne kaikki .. (tiedän, että turha on turhaa .. uutta ja parempaa tulee kaiken aikaa lisää, vaikka en Ry.ssä olekaan).
Puhutaan 15 ~ 20 koneesta ainakin .. P4 n. 2.0GHz -kivellä taitaa olla pienempiä .. jokin pizzalaatikko tosin, mutta noita workstation koneita .. 2.4 ~ 3.2GHz luokkaa .. xeonit on parigigasta.
HTT Ry.n jäsenet tuskin on niitä sieltä saannut, eteenkään sen jälkeen kun minä sieltä olen lähtenyt .. et et oisko asiaa kysellä?
t.pave
ps. HTT Ry.tä ei olisi olemassakaan, jos ei olisi Makea ja Juhonovia .. pave ja pasi ei olisi ikinä edes tavannut näissä merkeissä .. ainoastaan Patinassa .. Viheraho asiakkaana.
Työtä teettää sanoo .. prkl !