Niin, tämäkö se sitä yritys/yhdistys kaappausta .. kunkas tämä palvelee sinua .. sinun jäsenhakemustasi?
muistellaanpa miten tämä asia meni.
kerrotko pave miten tämä meni?
relenox varmasti haluaa tietää tämänkin.
kerrotko miten tämä meni?
Niin, pitäisikö minun nyt sitten VALOITTAA tätä toimintaa -mustamaalata ja kehua sinut foliohattuseksitaikuriksi, joka ei toimita mitään kenellekään -muualle, vain omanapa parasnapa .. ensin ja sitten kaikille muille kuravettä päälle ..
Nyt kun taas olet linkannut näitä "temppujas" ties ja minne, niin täällä nyt 10-100 ukkoa tulostamassa kopioitaan sinun jutuistasi (?)
Nooh, mainosta - julkisuutta sitä sinä kaipaat .. niin, kuinka sitten tuon "alkuajan pskat haluat esille" -- silleenku ne aluksi lähti, ilman "meidän kaveruutta" .. ja se kaikki pskanheitto ympäri Suomen oikeus- ja edustuslaitoksia ..

Olen saanut korvilleni, tuntea omassa perseessäni .. monta monta asiaa, jotka olet sotkenut .. ja kuinka tämän HTT Ry.kin kanssa lähdimme "alta pohjamutien" .. ja nyt sitten kiikunkaakun onko tätä Ry.tä enää olemassakaan -huomenna, ylihuomenna .. etc etc ..
Tätä tätä .. sitäkö haluat .. millanen paketti kääritään .. ??
Ja miksi et sitten kerro itse .. vedätkö oikeuteen kunnianloukkauksesta ??
Kerro, niin voin harkita sitä kurapskaa, sen heittoa .. mitä nyt hämmennät taas ..