Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
22.05.12 - klo:06:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyvä tavara talteen toiminta lähti liikenteeseen minun aloitteesta  (Luettu 892 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pasi viheraho
Jäsen
**

« : 23.10.10 - klo:23:47 »

oltiin 3 vuotta sitten tilanteessa jossa seurailin kuusakoski oy tilannetta.
Siitä mentiin eteenpäin ja tuli sivusto

sivusto http://viheraho.com/serold/ edesauttoi tätä aloitetta.
relenox voi katsella kun nissilä tuskin on muistanut kertoa mistä homma lähti liikenteeseen tätä sivustoa.
tämä sivusto tulee olemaan niin pitkään kun nissilä on hallituksessa ja minä olen sivussa.
kiitos ja näkemiin.,
tämä sivu on kopsattu ja jos tämä sensuroidaan tulee tämä kopiona omalle sivulleni.
kiitos ja kummarrus.
tallennettu
pasi viheraho
Jäsen
**

« Vastaus #1 : 23.10.10 - klo:23:48 »

tehkää nyt jo jotain .kiitos.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #2 : 23.10.10 - klo:23:57 »

Niin, tämäkö se sitä yritys/yhdistys kaappausta .. kunkas tämä palvelee sinua .. sinun jäsenhakemustasi?
tallennettu
pasi viheraho
Jäsen
**

« Vastaus #3 : 24.10.10 - klo:00:00 »

Niin, tämäkö se sitä yritys/yhdistys kaappausta .. kunkas tämä palvelee sinua .. sinun jäsenhakemustasi?

muistellaanpa miten tämä asia meni.
kerrotko pave miten tämä meni?
relenox varmasti haluaa tietää tämänkin.
kerrotko miten tämä meni?
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #4 : 24.10.10 - klo:00:06 »

No, ei ole tämän illan asia .. VARMASTI TIEDÄN .. mutta kyllä sinunkin täytyy -- vähän ottaa rauhallisemmin, en lähde tähän taistoon .. mutta en myöskään hyväksy, että rupeet täällä heittämään pskaa kenenkään pälle .. tiedät senkin, että me ei oltais tässä -ellet itse olisi itseäsi heivannut mihinkään (se ei ollut kenenkään kusetusta -vain oma päätös) .. ja sekin, että Pj on tätä toimintaa ylläpitänyt .. kuten myös muut mukana olleet.

Sinä suuna, minä silmänä .. (keräilijänä/jakelijana/testaajana) etc etc .. Make oikeusopillisissa -säätöäijänä. Että, mitä tästä täällä huutelemaan ..

tallennettu
pasi viheraho
Jäsen
**

« Vastaus #5 : 24.10.10 - klo:00:10 »

3 viikko aolen odotellut ja nyt tuli aika täyteen.
jos 3 viikossa ei tapahdu mitään ni sit pitää tehdä jotain asioden eteen.
se on minun motto.
menee miten menee mutta nissälä vittuun ja palautetaan se tilanne mikä oli joskus.
en mä tässä nähnt vitunmoista vaivaa sentakia että joku on kukkulan kunangas..

nyt ei vain asiat edisty...

pistetään edistymään.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #6 : 07.11.10 - klo:18:21 »

No, minähän se olenkin hyvä/kaikkein paras sotkemaan tätäkin eteenpäin .. kyllä katson, että se asia on sinun asiasi ja olet paras sen kertomaan ihan itse ..
.. elikkäs, minä en rupea politikoimaan tässäkään asiassa .. jäävään itseni - et et ei käy kuin hra ex-pääministerille, keskustan Matti Vanhaselle     Näyttää kieltä

Kaiken kaikkiaan on paras olla missään asiassa, jotka rupeavat vaikuttamaan täällä Lahden talousalueella .. eteenkin minun omiin toimiini. Tuossa olen pyrkinyt kehittelemään asioita eteenpäin ja törmännyt "monenlaisiin juttuihin" .. joita ei todellakaan kaivata/en kaipaa ..

Joten jos tämä asia on esille tuotava, niin toivon että kerrot ihan itse ..

näistä käänteistä ..

HTT Ry.n alkua ..

tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #7 : 13.01.11 - klo:14:41 »

Niin, pitäisikö minun nyt sitten VALOITTAA tätä toimintaa -mustamaalata ja kehua sinut foliohattuseksitaikuriksi, joka ei toimita mitään kenellekään -muualle, vain omanapa parasnapa .. ensin ja sitten kaikille muille kuravettä päälle ..

Nyt kun taas olet linkannut näitä "temppujas" ties ja minne, niin täällä nyt 10-100 ukkoa tulostamassa kopioitaan sinun jutuistasi (?)

Nooh, mainosta - julkisuutta sitä sinä kaipaat .. niin, kuinka sitten tuon "alkuajan pskat haluat esille" -- silleenku ne aluksi lähti, ilman "meidän kaveruutta" .. ja se kaikki pskanheitto ympäri Suomen oikeus- ja edustuslaitoksia .. Näyttää kieltä

Olen saanut korvilleni, tuntea omassa perseessäni .. monta monta asiaa, jotka olet sotkenut .. ja kuinka tämän HTT Ry.kin kanssa lähdimme "alta pohjamutien" .. ja nyt sitten kiikunkaakun onko tätä Ry.tä enää olemassakaan -huomenna, ylihuomenna .. etc etc ..

Tätä tätä .. sitäkö haluat .. millanen paketti kääritään .. ??

Ja miksi et sitten kerro itse .. vedätkö oikeuteen kunnianloukkauksesta ??

Kerro, niin voin harkita sitä kurapskaa, sen heittoa .. mitä nyt hämmennät taas ..

tallennettu
pasi viheraho
Jäsen
**

« Vastaus #8 : 13.01.11 - klo:17:13 »

Mistähän sä nyt oikein taas kertortoilet?
Olisi mielestäni erittäin hyvä jos kertoisit selkokielellä mitä tahdot sanoa?

Vai meinaat ettenkö olisi kymmeniä kertoja ennen ku tätä yhdistystä edes olisi ollut olemassa hoitanut yhdistyksen eteen puheluita käynyt paikan päällä tms.
sitten etsittiin asialliset ja reilut ja luotettavat tyypit ympäri valtakuntaa tähän tätä yhteistä asiaa hoitamaan jotta kaikki saisivat tavaraa .
no mitä sitä enempää säätämään tähän puhelinkin on keksitty.
tallennettu
pasi viheraho
Jäsen
**

« Vastaus #9 : 13.01.11 - klo:18:37 »

Niin, pitäisikö minun nyt sitten VALOITTAA tätä toimintaa -mustamaalata ja kehua sinut foliohattuseksitaikuriksi, joka ei toimita mitään kenellekään -muualle, vain omanapa parasnapa .. ensin ja sitten kaikille muille kuravettä päälle ..

Nyt kun taas olet linkannut näitä "temppujas" ties ja minne, niin täällä nyt 10-100 ukkoa tulostamassa kopioitaan sinun jutuistasi (?)

Nooh, mainosta - julkisuutta sitä sinä kaipaat .. niin, kuinka sitten tuon "alkuajan pskat haluat esille" -- silleenku ne aluksi lähti, ilman "meidän kaveruutta" .. ja se kaikki pskanheitto ympäri Suomen oikeus- ja edustuslaitoksia .. Näyttää kieltä

Olen saanut korvilleni, tuntea omassa perseessäni .. monta monta asiaa, jotka olet sotkenut .. ja kuinka tämän HTT Ry.kin kanssa lähdimme "alta pohjamutien" .. ja nyt sitten kiikunkaakun onko tätä Ry.tä enää olemassakaan -huomenna, ylihuomenna .. etc etc ..

Tätä tätä .. sitäkö haluat .. millanen paketti kääritään .. ??

Ja miksi et sitten kerro itse .. vedätkö oikeuteen kunnianloukkauksesta ??

Kerro, niin voin harkita sitä kurapskaa, sen heittoa .. mitä nyt hämmennät taas ..

voisitko perustella jotenkin noista tempuistani mikä niistä keskusteluita ja mielipiteistäni täyttää "temppujen kriteerin"
Ja jos te aiotte ryssiä tämän yhdistyksen niin ilmottaudun vapaaehtoiseksi pitämään tätä toimintaa pystyssä on tuossa kavereita jotka vilpittömästä ajavat tätä toimintaa eteenpäin.
Jos siis Teitä ei kiinnosta.
Jatkakaamme toimintaa kuitenkin ja mitä kurapaskaan tulee niin voisitko jotenkin määritellä tuon kurapaskan.
Anna palaa nyt kerrankin Pave ihan tässä päin naamaa ettei tartte siellä teidän Jäsen osiolla tai muille selän takana säätää.
Reilua olisi nyt perustella tuo väitös.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!