Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
08.09.10 - klo:12:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ry.n jäseniä  (Luettu 1063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pave
Ry:n jäsen
Konkari
*

the world is gone, can't return ?

« : 28.12.07 - klo:04:10 »

Olen tässä miettinyt "miten me jäsenet", en nyt tarkoita sitä, että kaikki rekisteröityneet sivustojen käyttäjät voisimme "olla yhteydessä" toisiimme esittää asioita, mahdollisia valokuvia "kamoista" jne. jne... Onnistuisiko sen näin tällä sivustolla,... jotenkin niin, että sitä ei näe "muut"Huh?

Olihan siitä joskus puhetta, muistas vaan "mitä ja kenen" kanssa? Make,... oisko ollut sä?

... ja Pasilla ilm. oli niitä "jäsenlistoja",... näkee ketä meillä on jäsenenä, käyttääkö he tätä sivustoa, jne. jne...
oisko jäänyt vähän vähäselle nää? Ymm. et on paljon hommia,... vuoden vaihde tulossa ja sillee... nou hätä!
« Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:04:13 kirjoittanut pave » tallennettu
JohnDoe
Täysjäsen
*

« Vastaus #1 : 30.12.07 - klo:00:11 »

Tänne foorumille olisi varmaan mahdollista aukaista alue, joka on pelkästään jäsenille. En ole itse simple machines forumin toimintaan perehtynyt, mutta eiköhän se Make tiedä. Virnistää
tallennettu
viheraho
Vieras
« Vastaus #2 : 03.01.08 - klo:02:51 »

Tänne foorumille olisi varmaan mahdollista aukaista alue, joka on pelkästään jäsenille. En ole itse simple machines forumin toimintaan perehtynyt, mutta eiköhän se Make tiedä. Virnistää

Siinä on vielä semmosia juttuja mut se on suunnitteilla.
Lisäksi jäsenvälinen välitysverkosto pitäisi saada pelaamaan.....
tallennettu
pave
Konkari
*

the world is gone, can't return ?

« Vastaus #3 : 19.01.08 - klo:06:58 »

Siinä on vielä semmosia juttuja mut se on suunnitteilla.
Lisäksi jäsenvälinen välitysverkosto pitäisi saada pelaamaan.....

Joo,... ja lähinnä nyt tuon "kaman" vuoksi. Ei kait muiden tarvitsi nähdä mitä me toisillemme toimitamme,... sillä kait se olisi hyvä juttu, jos niitä julkaisisimme Kuusakoski reissujen jälkeen,... eikä sitä tiedä mitä jatko tuo tullessaa!
Vai pitäisikö hoidella monimutkaisemmin sähköpostilla,... tuo kyllä tuntuisi liialliselta duunilta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!