Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
06.02.12 - klo:20:46 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 4
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paven vanhoja ilmoituksia.  (Luettu 2340 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pave
Vieras
« : 10.08.10 - klo:09:29 »
Vastaa lainatenLainaus

Ois sitten tuollainen "Whirlpool AA800 AWE 2316" -mallinen .. toimiva yksilö -paitsi laakeri pitää ääntä .. osia tai sitten "joku korjaustaitoinen" .. joka näitä on keräillyt ja laakereita vaihdellut)??
 .. pari kuvaa liitteeksi ..
(en sitten tiedä kuinka kauan säilytän .. ehkäpä pari pvä)??

SAA TÄMÄN ilmaiseksi KUNHAN TULEE HAKEMAAN -heti !!

(ite en rupee korjaamaan, kun ei ole paikkaa mistä osia edullisesti, eikä ole tullut ees kusarilla vastaan -eikä varastostakaan löydy näihin laitteisiin osia)?    .. kaikkee muuta roinaa kyllä on ..  Iskee silmä

Ostin jo uuden, LG`n suoravetomoottori (F1456QD1) -mallin. Vaikuttais olevan hyvä .. hiljanen ja ei lonkota, loiki pitkin kylpyhuonetta ..  

* kone_1.jpg (24.09 kilotavua, 800x354 - tarkasteltu 51 kertaa.)

* kone_2.JPG (18.34 kilotavua, 450x600 - tarkasteltu 359 kertaa.)
tallennettu
relenox
Ry:n jäsen
Konkari
*

« Vastaus #1 : 10.08.10 - klo:10:32 »
Vastaa lainatenLainaus

Pitääkö oikein pahaa ääntä? Helsinkiin pitäis tuollanen kapee päältätäytettävä viedä, mut jos laakeri pitää julmettua meteliä niin pitäisi ensin tuoda tänne korjattavaks.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #2 : 10.08.10 - klo:10:44 »
Vastaa lainatenLainaus

Pitääkö oikein pahaa ääntä? Helsinkiin pitäis tuollanen kapee päältätäytettävä viedä, mut jos laakeri pitää julmettua meteliä niin pitäisi ensin tuoda tänne korjattavaks.

kova ja kova (??) .. sellanen metallinen naks .. norm. pesun yht. .. mut linkouksen aikna EI .. hirveemmin kuulu kuin se ite linkouksen ääni (et et aikani tuota kuuntelin ja mua se häiritsi, niin ostin uuden -mikä ei pidä mitään ääntä, ainakaan mun korvat -kuuloni ei rekisteröi mitään isoa - häiritsevää).

toisille on 50 dB jo kova, ite menee vielä 80 dB .. mut jos se vaan on tasasta, eikäs naksumista .. tms. epämiellyttävää.

Mutta, jos sä korjaat -löydät sopivia laakereita, niin eikö tuon vois korjata -osaava (?)
mulla ei tarvittavia osia, oo ees aatellut kerääväni .. näistä PC-kamoistakin luopumassa, niin rupee sitten keräämään kodinkoneita  Huh?   Virnistää

.. et et .. jos vaan, niin tuosta tuon saisi .. eikäs maksa mitään ..
tallennettu
relenox
Konkari
*

« Vastaus #3 : 10.08.10 - klo:11:00 »
Vastaa lainatenLainaus

Olen ettiny emännälle pientä konetta ja jokunen on maakunnassa tullut vastaankin, mutta kun ei ole tiennyt mikä on vikana niin on jäänyt ottamatta. Nyt kun tietää vian niin kiinnostaa.. tosin säilyttää pitäisi kusarin reissuun asti.  Huh? Ellei sitä ennen joku muu ole vienyt pois tai itse ette ole hävittäneet, niin vien mennessäni.. eikä mun maailma kaadu siihen vaikka se poistoon tai toisaalle menisikin.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #4 : 10.08.10 - klo:11:13 »
Vastaa lainatenLainaus

Olen ettiny emännälle pientä konetta ja jokunen on maakunnassa tullut vastaankin, mutta kun ei ole tiennyt mikä on vikana niin on jäänyt ottamatta. Nyt kun tietää vian niin kiinnostaa.. tosin säilyttää pitäisi kusarin reissuun asti.  Huh? Ellei sitä ennen joku muu ole vienyt pois tai itse ette ole hävittäneet, niin vien mennessäni.. eikä mun maailma kaadu siihen vaikka se poistoon tai toisaalle menisikin.

.. asiat järjästellään .. kun kerta on kiinnostusta .. et et näillä puheilla ja -teksteillä ..

TUO ON SITTEN SINULLE .. ja odottakoot suraavaa kusarikeikkaa, meillä.

-rupee vatkaa monenkaan kanssa, että kun olit ensimmäinen, niin tää on sitten sovittu nyt näin.
tallennettu
Make
Konkari

« Vastaus #5 : 10.08.10 - klo:12:46 »
Vastaa lainatenLainaus

Nopeesti liikkuu tavara välillä ja osa ei kelpaa kenellekkään... Tosin hyvähän se, ettei tarvitse loputtomasti nurkissa pitää.

Laittakaahan kuitenkin infoa, jos jollain muullakin on tuollaista korjauskelpoista konetta. Pitäisi itselle sellainen melko nopsaan löytää tai sitten menee käsipyykkäykseksi.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #6 : 10.09.10 - klo:18:04 »
Vastaa lainatenLainaus

Juuh, kiitosta kovasti 4x SATA-levystä.

Yksi tuossa jo asennettu koneeseen.

Tavara kiertää ...
tallennettu
mictian
Täysjäsen
*

« Vastaus #7 : 10.09.10 - klo:19:18 »
Vastaa lainatenLainaus

Ollos hyvä vaan, kiva kun välillä saa roinaa omia polkuja, joka RY:n kautta on "kiven alla"
tallennettu
zz-elli
Tulokas
*

« Vastaus #8 : 28.12.10 - klo:11:28 »
Vastaa lainatenLainaus

Pave, miksi et ole vastannut viesteihini?

Laitan tämän nyt sitten näin, kun nyt seuraavan kerran käyt täällä, niin ainakin näet tämän ilmoitukseni.
Olemme tulossa porukalla 30.12.2010 - 2.1.2011 välisenä aikana Lahden läpi (mennen tullen) niin, jos sitten huolit meidät kylään, niin poiketaan teille.
Tuliaisia on ne viestissä mainitsemani elektroniikkalaitteet (osa toimii, osa "jotenkin" rikki ja kun ei ymmärrä näiden päälle mitään, niin mielummin sitten sinulle).

Läppärit on ok. paitsi että akut on loppu. Olen ostanut uuden, neuvojesi mukaan ja siitä kiitos sinulle.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #9 : 28.12.10 - klo:13:05 »
Vastaa lainatenLainaus

jaahas .. kyllähän mä kait täällä joka pvä luurailen - mailejanikin(?)
Ei vaan sitten ollut @hyvätavara -mailiin .. tuolta se löyty g-mailista, kun aikani etsin : D))

Jooja mitä tulee viherahon foorumiin, niin mä siellä mitään toimita -eikä tosiaan HTT Ry.n foorumilta mitään siellä tarvi .. (jos kuka täällä lukeekin, niin se sitten noita yleisiä, ei jäsenasioita kuitenkaan pääse käsiksi) -tai toivotaan niin jatkossakin.

Kyllä se vain passaa .. vaan minkälainen likkaporukka sitten onkin kyseessä, meinaan vaan .. et et puolisoni rupee hyppimään -saa mitään kohtausta, tai te niitä järjästele  3:)

Ja mitä tulee serriromuihin, niin tokihan ne kelpaa -ehdoitta.
Omia hommia sen verran, että ilmankin tulen toimeen ..

Läppärit kelpaa .. ja noihin merkkeihin (HP) on varaosiakin .. acerit jatkaa matkaa -jos vain "zz-ellille" käy .. että laitan jakoon. AMD.n koneita en myöskään kaipaa, mutta otan toki vastaan -ja jakoon samointein.

Onhan meillä jäseniä, joille kelpaa -säädettäväksi/testattavaksi ja myös varaosiksi.

Pöytäkoneitakin menee jakoon .. ja tässähän on jo business mahdollisuuskin -vai? Et et jos koneet toimii .. niin myyntiähän voi harjoittaa, vai mitä mieltä (kysyä nyt ennen kuin tavarat toimitetaan .. et et ei ole sitten väärin)?

Noilla nyt mitään rikastumaan .. mut mut harrastustoiminta vaatii osansa -myös euroissa.

Kyllä elektroniikkaromuille löytyy "paikka" .. ettei aina vaan materiaalikiertoon, raaka-aineeksi uudelle 'krääsälle'.
Korjataan vanhatkin ..  Cool

ps. jos sitä sitten lukee mailejaan .. niin laitetaas sitä kautta noita tärkeimpiä .. joooh!
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #10 : 29.12.10 - klo:10:45 »
Vastaa lainatenLainaus

Jep jep .. kun sitten laittelet viestejä, niin mielummin tällaiset maililla, YV-llä tai jos tiedät puh.nron, niin vaikka sitten tekstarillakin.

Vastaan puhelimeenkin, jos vain nro näkyy .. klo 9-19 välisellä ajalla. (Ja jos ei oo nroa, niin voin sen sitten heittää maililla, mut se ei ole yleiseen jakoon .. mikään mun numero)!

tallennettu
zz-elli
Tulokas
*

« Vastaus #11 : 29.12.10 - klo:20:39 »
Vastaa lainatenLainaus

OK. laitan jatkossa tuolta gmailin kautta. Saat kyllä antaa numerosikin jos sitten jotain myöhästymisiä matkalla, niin ei tule mitään turhia odotuksia tai jos eksytään, niin löydetään sinut.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #12 : 29.12.10 - klo:20:46 »
Vastaa lainatenLainaus

OK. laitan jatkossa tuolta gmailin kautta. Saat kyllä antaa numerosikin jos sitten jotain myöhästymisiä matkalla, niin ei tule mitään turhia odotuksia tai jos eksytään, niin löydetään sinut.

Jeps ..  katsotaan nyt mitä annetaan .. Leveä hymy

Mitä tulee puh.nroon, niin siitä neuvotellaan -minkä nron sitten annan, sitä sit maililla .. sanoo!

Ja mitä tulee muuhun, niin niitäkin katsellaan .. etsimään en kyllä lähde ..
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #13 : 31.12.10 - klo:10:56 »
Vastaa lainatenLainaus

Jeps tämä asia hoidettuna .. Kiitos, kiitos!

Osia omiini, joooh .. ja yöllä jo tzekkasin läppäriä .. tosiaan toimii ja akut vain vaihtoon ja ~giga lisää rammia, niin laatupelejä -vielä.
Sääli olisi ollut .. (eteenkin jos vielä ois saanut tietoonsa, että tuollaista rautaa ois mennyt suoraan materiaalikiertoon) .. siis, ois sanonut "vvvhtuu" !

tallennettu
zz-elli
Tulokas
*

« Vastaus #14 : 10.01.11 - klo:08:32 »
Vastaa lainatenLainaus

Ai, että läppärit toimi jo?
Kyllä se tietokonekauppias kertoi, että ei toimi kun niitä käytin liikkeessä. No, näin sitä onnetonta jymäytetään, kun ei ymmärrä laitteiden päälle. Saihan kauppias sitten hyvät naurut, kera tuhannen euron.

Toimiiko se uusi HP.kin (itse sitä en osannut laittaa kuin piuhat kiinni ja se ei edes ladannutkaan). No, jos toimii niin se on melko tarkalleen vuoden ikäinen laite ja faijani firmalta. Kun se sitten lopetti toimimisen, niin faija anto luvan että saan toimittaa sen sinulle. Likat jotka oli mukana, niin niiden cd- ja mp3-soittimet, toimiiko nekin?
Ollaan vaan tavallisia kuluttajia, ei ymmärretä kuin se että niitä on ladattava, jos haluaa kuunnella.

On se hyvä tietää, että on alan ammattimiehiä jotka hyödyntävät risojakin laitteita (näistä kaikista, koko kuormansta oli sanottu että EI voi korjata, tai että tulee maksamaan lähes uuden laitteen hinnan) ÄRSYTTÄVÄÄ RAHASTUSTA.  Vihainen

Opistolta löytyy varmasti kavereilta lisää tietokoneita, kerron heille terveisiä. Käyvät varmaan itse täällä lukemassa ja jos innostuvat, niin voisivat kerätä "teille" risat laitteensa, tai jouten olevat.

Kiitos. t: Armie

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!