Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
06.02.12 - klo:21:39 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä ovat parhaat elkovalmistajat?  (Luettu 230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JohnDoe
Ry:n jäsen
Seniori
*

« : 06.03.10 - klo:12:52 »
Vastaa lainatenLainaus

Tässä viimeaikaisten TFT-näyttö ja DVD/VHS-soitin-projektejen myötä on kertynyt purkillinen surkeita elkoja. Tämän otannan perusteella seuraavan merkkiset ovat suurimmaksi osaksi täyttä sitä itseään: Samxon, Samwha, Su'Scon, Ltec, CapXon - eritoten kaksi viimeistä valmistajaa. Mutta mitkä ovat sitten ns. hyvät valmistajat? Japanilaisia Elna-merkkisiä olen noiden pommien tilalle vaihdellut ja tietysti joka paikassa suositeltuja Panasoniceja. Olen kyllä joutunut sortumaan pariin Samwhan ja Jamiconin elkoon, kun yksinkertaisesti en ole mistään paremmilta valmistajilta tietynarvoisia löytänyt - mutta luulisin näiden kuitenkin Ltecia ja CapXonia parempia olevan, vaiko?
tallennettu
myrkky
Ry:n jäsen
Täysjäsen
*

« Vastaus #1 : 09.03.10 - klo:19:03 »
Vastaa lainatenLainaus

Itse olen suosinut sanyon elkoja aina kun mahdollista, useat panasonicin, nippon chemiconin, nichiconin ja rubyconin ovat myös kelvollisia. Huomioitavaa on kuitenkin, että jokaisella valmistajalla on useaan eri käyttötarkoitukseen tarkoitettuja sarjoja ja kaikki eivät todellakaan ole kelvollisia hakkurin suotoon.

http://www.badcaps.net/
tallennettu
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!