Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
21.05.12 - klo:04:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fujitsu merkki -laatua  (Luettu 363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pave
Vieras
« : 06.12.09 - klo:03:19 »
Vastaa lainatenLainaus

Taasen tuli ylenpalttista sontaa -kiukkua .. prkl!

Oon aina sanonut ko. merkistä (kerran oikein ostettukin -tai puoliso ehti kaupoille -Ganttiin .. prkl) kokosarja fujitsu-siemens pskalaatua -jonka kanssa joutenpäistä taistelua .. niin koneen kanssa, kuin myyjienkin ja maahantuojien) .. tätä laatua olen nähnyt enemmän kuin tarpeeksi .. oli se sitten millä sisuskaluilla tahansa -ihmettelen että ko. merkin alla ei kestä kenenkään kilkkeet. Pska on pska .. kaikki kait ostetaan pskavalmistajilta ... kele et on sontaa!

Fujitsun MHV2040AH 40 GB 5400 RPM 2,5" limppu sanoi "tik tik tik nak nak nak" .. ja se oli kerrasta siinä -ei mitään aikasempaa varoitusta -ääntä tai hidastumista ja lämmötkin oli ~50 tietämillä .. (seurannut palkista .. aina kun on ollut päällä). Arvatkaa meneekö myyjälle takaisin (??) .. ja aravtkaa otanko "uuden samanlaisen" ....

mut mitäs olette mieltä tästä merkistä -sarjasta?

-Western Digital Scorpio Blue 80GB 8MB 5400rpm 2.5" ATA/100 (2.5" IDE). 49.90 €
-Western Digital Scorpio Blue 120GB 8MB 5400rpm 2.5" ATA/100 (2.5" IDE). 57.90 €
-Western Digital Scorpio Blue 160GB 8MB 5400rpm 2.5" ATA/100 (2.5" IDE). 67.90 €
-Western Digital Scorpio Blue 2,5" 250GB 8MB ATA/100 5400RPM kovalevy. 78.90 €  

.. käytävä "neuvotteluja" ... jos ei nyt sitten "vahingossa" hra JohnDoe`lla sattuis olemaan "jotain" .. edullisempaa .. merkillä ei niin väliä, kuhna se ei ole ko. siis, fujiiii ...
tallennettu
JohnDoe
Ry:n jäsen
Seniori
*

« Vastaus #1 : 28.12.09 - klo:20:14 »
Vastaa lainatenLainaus

Ei ole Westernin 2,5" levyistä tullut huonoja kokemuksia kyllä. Ihmeen paljon kannettavista on Seagaten Monetuksia hajonnut, ja sitten Hitachin ja Toshiban levyjä (Fujitsusta puhumattakaan). Samsung on miltei paras ollut noissa, Westerniä vähemmän tullut itsele vastaan, mutta mitä olen asiakkaille myynyt, niin eivät ole takuuhuoltoon joutuneet (toisin kuin 3,5" levyt).

Vähän olen myöhässä, joten varmaan olet levyn jo ostanutkin, mutta ihan hyviä hintoja näkyvät nuo sun löytämäsi olevan. Yhdeltä toimittajalta saan alle 30 eurolla uusia 30Gt:n levyjä, mutta lienevät liian pieniä käyttötarkoitukseen?
tallennettu
kone
Ry:n jäsen
Seniori
*

« Vastaus #2 : 08.11.11 - klo:01:06 »
Vastaa lainatenLainaus

Fujitsu Siemens, minkälaista "laadun" suhteen herättelee täällä, ketään?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!