Hyvätavaratalteen ry:n keskustelualue
06.02.12 - klo:21:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Hyvä Tavara Talteen Ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lehtijulkisuutta tulossa  (Luettu 877 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
juhonov
Ry:n jäsen
Tulokas
*

« : 21.08.09 - klo:07:27 »

Salon Seudun Sanomien toimittaja soitteli minulle, ja sovimme haastattelun ensi maanantaiksi. Oli kovasti kiinnostunut yhdistyksestämme.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #1 : 24.08.09 - klo:20:29 »

Ja kuten "neuvottelupuhelussa" toivottiin, niin saamme varmaankin scannattuna `kopiota´ .. joko tänne, vai mailiin ?   Iskee silmä

Tietysti voisimme hyväasianpuolesta -hyvätavaratalteen ry.n "mainoksen" ottaa orginaalinakin .. siis, heittää kokolehden naftaliiniin tai kehystää sen huoneistomme seinälle :Hymyilee

.. jos niitä vaan jaetaan "reilummin" .. ja reilummalle alueelle .. siis, postittavat Lahteen -vaikka (?)

.. tai sitten tuonne "vuosikokouspaikalle" mukaan ...
tallennettu
Make
Konkari

« Vastaus #2 : 25.08.09 - klo:22:37 »

Ja kuten "neuvottelupuhelussa" toivottiin, niin saamme varmaankin scannattuna `kopiota´ .. joko tänne, vai mailiin ?   Iskee silmä

Tietysti voisimme hyväasianpuolesta -hyvätavaratalteen ry.n "mainoksen" ottaa orginaalinakin .. siis, heittää kokolehden naftaliiniin tai kehystää sen huoneistomme seinälle :Hymyilee

Molemmat on ihan hyviä ideoita... Ja kyllähän sen tänne foorumille voi tuuppaa. Jos tulee kovin isokokonen skannaus, niin mulle mailiin ja tuuppaan suoraan servulle. Voi heittää vaikka ihan etusivulle näkyviin sitten.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #3 : 25.08.09 - klo:22:56 »

Molemmat on ihan hyviä ideoita... Ja kyllähän sen tänne foorumille voi tuuppaa. Jos tulee kovin isokokonen skannaus, niin mulle mailiin ja tuuppaan suoraan servulle. Voi heittää vaikka ihan etusivulle näkyviin sitten.

Ilman muuta ETUSIVULLE .. multa on kanssa kyselty jonkin verran toiminnasta -lähinnä nyt pikkufirmat (joista oon saanut `omiin säätöihin´ kamaa).
Mitään `neuvottelujuttuja´ ne ei ole ollut .. lähinnä näkemyksiä ja SEROMIN ympärillä pyörivistä toiminnoista .. (kaikki olleet vastaan tätä nykyistä `menoa´ .. laatu heikkoa ja sit korjaus ei kannata etc etc .. uutta ja uutta vaan).

On sit jopa yksi Australialainen taiteiden tohtori .. joka itse tekee taidetta mm. kaatopaikkaromuista .. ja on tulossa Suomeen esni vuonna .. et silloin täytyy olla "jotain" esittääkin -muutakin kuin vaan `foorumia´ .. -ehkei hänestä saa kuitenkaan yhteistyökumppania, mutta esim. chattailtu .. niin Ausseissa ei ole konnolla järjestettyä SER`in lajittelua .. eikä juuri muutenkaan toimi tuo uusiojuttu .. kovasti on ollut kiinnostunut.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!